Szkola pozniej serwis...

Środa, 30 stycznia 2008 · Komentarze(10)

Dzis nic nie wskazywalo ze bedzie tak zle :D;) najpierw pojechalismy z Vanem do szkoly trasa przyjemna objazdowa nie co ale oto wlasnie chodzilo ;).W drodze do szkoly na zakrecie bylo tak slisko ze przy pretkosci 35 km/h niestety wywalilem ;( (dodam ze to pierwsza gleba roku) nic trzeba bylo sie pozbierac i jechac dalej po drodze zadnych przygod bardzo dobre tempo powyzej 25 km/h. Po lekcjach powrot ta sama droga;) Po szkole jako ze mam tak krzywe kolo pojechalem do lokalnych sklepow rowerowych
(po drodze bateria od licznika sie wyladowala i jechalem bez...) ;) nie chce tu robić reklam ale powiem jak było ;) a co. Na pierwszy ogień poszedł sklep zwany u ,,koksa" spytałem sie grzecznie ile kosztuje wycentrowanie i czy zrobi mi to na miejscu powiedział ze zależy jak bardzo jest krzywe ;) oglądnął i chwycil sie za głowę :D mówi ze będzie na jutro bo dziś nie ma czasu. Dobra nic jedziemy dalej pojechałem do mkbiku no gadka ta sama co u koksa ale może mi zrobić na miejscu pytam sie ile... hmmm ... zależy jak masz bardzo scentrowane... wprowadziłem powiedział o kurde:D zastanowił sie i powiedział ze około 30 zl.Zaglądam do kieszeni 20 zł ;( niestety muszę jechać do domu bo nie mam kasy... I tak kończy sie dzisiejszy Czarny dzień dobrze tylko ze nie złapałem gumy bo bym sie naprawdę wkurzył.
Później wieczorem chwilka testu z nowa bateria do licznika ;) Test udany ;)

Kilka fotek zeby nie bylo nudno :)

Moja maszynka:

Krajobrazy obok ścieżki rowerowej ;)

ścieżka rowerowa:

Nasze rumaki:

fotka z wieczornego testu :D

=)

vanhelsing 21:06 środa, 30 stycznia 2008

Chyba duzo tego bedzie ;) On namowil mnie zebym sobie wogole zalozyl takie cudo ;) wczesniej jedzilem dla przyjemnosci teraz jedze dalej dla przyjemnosci ale dodatkowo mozna sie pochwalic:D pozdrawiam ;)

wicio150 20:55 środa, 30 stycznia 2008

kurde to ilu ten van ma w sumie znajomych którzy są na bikestats ? :D

michros 20:53 środa, 30 stycznia 2008

mi chciała porysować ramę ;D

i dobrała się do opony witka, zaczęła ją maltretować ;D

vanhelsing 20:28 środa, 30 stycznia 2008

:D Haha rozbroilo mnie to!!:D no nie zdziwil bym sie:D jak by tak bylo:) chciala nam je powywalac z szatni ale czy poucina linki :D kto wie ;) Pozdrawiam

wicio150 20:23 środa, 30 stycznia 2008

"A nasza droga Agacia jak zobaczy jutro w szkole znowu nasze rowery zastawiające pół szatni to nie wiem co zrobi ;) " - Agacia poprzecina Wam linki hamulcowe i na jakimś zakręcie przekonacie się że ten się śmieje, kto się śmieje ostatni ;) Z płcią piękną lepiej wojen nie prowadzić :P

Boo 20:03 środa, 30 stycznia 2008

njee, tak gleba wcale nie była zła ;D potem ganiałes na WF z rozj...rozwalonym kolanem aż krew tryskała ;D
Ano meridki rulezzzzzzz ;D

Pozdro ;]

vanhelsing 19:48 środa, 30 stycznia 2008

:) Na szczescie mam odlozona kase w sumie na nowego amora ale proste kolo to podstawa,
w zime jak byl snieg to jeszcze sie jedzilo ale teraz mnie to wkuza i dosyc zwalnia ;) a gleba nie byla az taka zla przynajmniej sie czegos nauczylem :D Pozdrawiam Meridomaniakow i rowerowiczow!! dzieki za komentarze

wicio150 19:15 środa, 30 stycznia 2008

Merida rulezzz : ) Ładne rowerki :) Uuu, serio miałeś czarny dzień, dobrze że w ogóle miałeś kasę bo ja często nic nie mam jakby się coś stało :D Odpukać :D
Pozdro !

kanar 18:58 środa, 30 stycznia 2008
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzie