Oswiecim z Robertem

Czwartek, 1 maja 2008 · Komentarze(5)
Poranna wycieczka po okolicach z przyjemnym sloneczkiem. Niestety, pozniej pojawily sie chmury z ktorych mam nadzieje ze nie spadnie deszcz :] Popoludniu wycieczka z Robertem mam nadzieje ze pogoda dopisze ;) Pozdrawiam ;)

Oswiecim z Robertem
Popoludniu tak jak pisalem umowilismy sie z Robertem na krecenie. Wybor padl na Oswiecim ;) Wybralismy traske Imielen, Chelmek, Bierun i na Oswiecim powrot traska inna traska jechalo sie bardzo przyjemnie, ale jak wracalismy to dopadl nas deszczyk ;) Fotki:
W drodze do oswiecimia

Piekna srednia gdyby nie plyty na dzieckowicach to mieli bysmy taka do konca a nawet lepsza ;P

Zdjecia z pochodu nie moglismy smigac na Brzezinke :]

Pozniej lekko sie zgubilismy ale jakos trafilismy na droge ;)

Tyle dzis wkazywal licznik;)

No wydaje mi sie ze byla najgorsza wlasnie w chelmku :P ale co zrobimy a srednia mogla byc wieksza takze to nie jest szczyt naszych mozliwosci ;) Pozdrawiam

wicio150 23:16 piątek, 2 maja 2008

w Chełmie to chyba była najgorsza pogoda?:)średnia też ładna jak na 73km:)
pozdrowionka

karla76 22:28 piątek, 2 maja 2008

Ja tez bylem w krotkich spodenkach ;) W dlugich bym dlugo nie pojedzil ;P Kuruj sie i gdzies smigamy ;] Pozdro ;)

wicio150 21:19 czwartek, 1 maja 2008

Robert wariat w krókich spodenkach pojechał :D Zobaczysz jak będziesz chory, a ja będę śmigał :D Nie no, żart :P Niech no tylko wyzdrowieję :P Fotki super, sporo ich :P

vanhelsing 20:55 czwartek, 1 maja 2008

nad jakas setka musimy pomyslec :)

sparco 18:21 czwartek, 1 maja 2008
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eroko