Codzienna rutyna ;D dom szkola

Czwartek, 10 kwietnia 2008 · Komentarze(2)
Codzienna rutyna ;D dom szkola po zajeciach szybko z vanem w strone domu tym razem mnie nie odprowadzil ;( :D A popoludniu sie spotykamy i jedziemy gdzies sie przejechac :)
No jak napisalem tak zrobilismy pojechalismy do Sosnowca z Piotrkiem do sklepu rowerowego, na serwis jego bika. Jechalo sie bardzo dobrze, lecz korki i miejscami silny wiatr miejscami zwalnial nas dosc sporo. Dojechalismy na miejsce ale okazalo sie ze nici z serwisu. Z Sosnowca szybkim tempem pojechalismy w strone Jaworzna
Fotki:
Droga w Jaworznie

Gdzies przed myslowicami...

Korki i cel naszej wyprawy...

Przejscie :D

No nawet nie widzialem ze dzis tyle nawale km ;) Oby nadal dopisywaly checi i pogoda to bedzie jeszcze wiecej:D

wicio150 18:59 czwartek, 10 kwietnia 2008

No widać na 3 fotce z jakimi korkami musieliśmy sobie dawać radę. A ci kierowcy to jeżdżą jak debile :/ No, dziś to nawaliłeś km ;)

vanhelsing 18:53 czwartek, 10 kwietnia 2008
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie