Wycieczka po malopolsce ;)

Wtorek, 8 kwietnia 2008 · Komentarze(2)
Wczoraj mielismy jechac do chrzanowa na rynek, ale jako ze pogoda byla fatalna nie pojechalismy i przelozylismy to na dzis ;) W chrzanowie bylo nam malo to pojechalismy do oswiecimia, nie chce mi sie rozpisywac bo mam strasznie malo czasu ;)
Traska: Jelen>byczyna>groble>chrzanow>libiaz>chelmek pozniej powrot przez krotsza droge ;) >jakies wsie>az pod domek ;)
Fotki:

Mielismy caly czas 30 na licznikach bo sie faktycznie super jedzie duzo tez bylo w terenie tras i czesto byl zajebiaszczy w mordowind;d ;) i to nam popsulo szyk do oswiecimia mielismy 28 srednia ;) takze nie jest zle bo kolega sie rozgrzewa dopiero i ma opone jak od tira( schwalbe space 2,35) z przodu pozdrawiam

wicio150 19:59 wtorek, 8 kwietnia 2008

aaaaleś napstykał zdjęć ;) Bardzo fajne ;) Oo, widzę, że średnia też wzrosła. Ale mogła być większa, bo tam drogi zachęcają do czegoś powyżej 25 :D Ostatnio z Jarkiem mieliśmy tam 27 km/h ;)

Ojj, trzeba się będzie wybrać razem z kolegą gdzieś na rower :D

Pozdro ;)

vanhelsing 19:54 wtorek, 8 kwietnia 2008
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zarzy