Szybka wycieczka przed matematyka :D

Wtorek, 4 marca 2008 · Komentarze(3)
Dzis krotka wycieczka po lesie bo musialem sie wyluzowac przed sprawdzianem ;) Traska przez jak najdluzsze sciezki cel osadnik Zalane zalew leg pozniej stawik za elektrownia ale wyladowala mi sie bateria i nie ma fotek z tamtad ;)

Fotki ;)

Co znalazlem w lesie :D pomnik tyle mieszkam tutaj i nie wiedzialem o nim :D

Rower, to dobry sposób na pozbycie się stresu. Gdyby nie kręcenie korbą, to nie wiem jak przeżył bym tą sesję... :]

Galen 22:57 wtorek, 4 marca 2008

Ten stawik, który Ci się podobał to ciągle wysychające jezioro w Lasku Arkońskim w Szczecinie ale miasto stara się je uratować poprzez udrożnienie dopływów. Na wszelki wypadek zrobiłem zdjęcie, by nie zapomnieć jak teraz wygląda. Twoje akweny wodne są urokliwe. Pozdrawiam prawie wiosennie -:)

jotwu 21:59 wtorek, 4 marca 2008

Łoo :D Pomnik ciekawy, zwłaszcza, że na nim swastyka jest... Ciekawe, ciekawe jaka była jego historia :)

Hehe, ja wolałem po szkole pokuć matmę,a teraz mam wolne ;P Ale choróbsko nadal trzyma :/

vanhelsing 18:07 wtorek, 4 marca 2008
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owsta